Schůze a budoucnost spolku

Zdravím všechny členy, kamarády a příznivce spolku Amatérského cyklistického klubu, z.s.

Dle stanov jsme nuceni letos provést volbu nového předsedy nebo statutární osoby, která bude po dobu min.5let zastřešovat vše potřebné.

Po letech už nechci a nemůžu kandidovat na tento post, max. se rád stanu jen řádovým členem.

Proto než přistoupíme k jakékoliv formě schůze, na které mimo jiné má proběhnout volba, musíme mít jasno o možných kandidátech na tuto funkci. Aby bylo možno hlasovat nebo se domluvit.

V podstatě se jedná o to, kdo bude mít dispoziční právo ke klubovému účtu, kdo bude moci podpisovat smlouvy o poskytnutých darech atd.

Proto se na Vás obracím s prosbou o vyjádření, kdo by byl ochoten toto převzít.

V posledních letech jsem už o tom delší dobu přemýšlel, že to přenechám a loni při jubilejním ročníku to vzal vážně a vyhlásil to oficiálně. Za posledního půl roku co zpětně sleduji, se mi mé rozhodnutí ukončit svou funkci jen potvrzuje. Vše se jeví jako správné rozhodnutí, neboť už opravdu nemám tolik sil a času, abych tuto agendu dál provozoval. (Nebude-li zbytí, tak to nějak ještě letos zastřeším, ale to bude vše. V lepším případě bych letos předal všechny důležité poznatky a informace a zasvětil do těchto tajů ohledně příprav někoho, kdo to převezme.)

Dejte vědět, jak to vidíte, popř. zodpovím jakékoliv dotazy a vše co budu vědět. Volbu bychom měli provést nejpozději do konce dubna 2021.

Legislativně, abychom to připravili a pak abych mohl se sponzory, kteří už přislíbili podporu pro 21.ročník, který se po konzultaci má nakonec konat 18.července 2021 domluvili a připravili smlouvy k podpisu apod. Zodpovědnost za organizaci celých příprav letošního ročníku spadne ještě na mě, ale rád bych to pro další roky předal – snad bude komu.

 

(místo a datum bude včas upřesněno dle domluvy a aktuální situace a nařízení vlády, vše dle situace upřesníme)

 

Program: 1. Zahájení.

                2. Seznámení členů s hospodařením za rok 2020.

                3. Zpráva o činnosti za rok 2020.

                4. Volba nového předsedy spolku - organizační věci spolku.

                5. Plán pro rok 2021.

                6. Diskuze - příprava 21.ročníku VK, rozdělení úkolů apod.

 

Členství pro rok 2021 bude nakonec řešeno po schůzi spolku.

Srdečně zveme všechny zájemce o členství a ještě lépe i zájemce o post předsedy spolku apod.

 

S pozdravem

Milan Rajčáni

toho času předseda spolku

776 120 239

PF 2021

Moc Vám děkujeme za projevenou podporu a přízeň jak v letošním roce 2020, tak i v minulosti a jsme moc rádi, že jsme mohli alespoň skromně oslavit ten jubilejní 20. ročník VENDRYŇSKÉHO KOTÁRU. (V té těžké době s COVID-19 se nám to nakonec podařilo a nejspíš si na to budeme muset pro další ročníky zvyknout a zařadit ho do každodenního života.)

Těmi hlavními důvody, že se nám to podařilo, byla Vaše podpora jak finanční tak i materiální a snad i naše obětavost. Každý z Vás přispěl svým dílem a jsme moc rádi, že jsme to zvládli a doufám, že Vás duch letošních Vánoc zastihne v dobrém rozpoložení, i když to bude pro nás všechny po letech dosti podstatná změna. Přeji Vám Všem a vaším celým rodinám hezké, klidné a hlavně požehnané svátky a šťastný nový rok 2021.

Ať je ten nový rok požehnaný, úspěšný a radostný.
Zároveň se těším na dobrou spolupráci i v roce 2021.

Předseda Amatérského cyklistického klubu, z.s.
Milan Rajčáni

Vendryňský Kotár 2020 je za námi

Kotár 2020 je již minulostí, aktuální výsledky, statistiky a fotky přidány do archívu...

 

Info o nevyzvednutých cenách

Dnes jsem už předal 4 ceny z tomoly č.1, č28, č19 a č24.

Jen ještě musím předat cenu č.3 zítra a další musím informovat.

Jedná se o tyto výherce tomboly:

Poloková Eliška  422

Jurkovič Jan  476,442

Gajdzica Jan 128

Szymeczek Ondřej 178

a pak ještě nevyzvednuté ceny vítězů v kategoriích a nejmladší závodníky.

 

Jinak moc děkuji všem našim pomocníkům, sponzorům i závodníků, že jsme to zvládli a spokojenost bude na všech stranách.

S pozdravem

Milan Rajčáni

776 120 239

Přípravy na VK 2020 a budoucnost dalších ročníků

Dnes jsme vše dovezli do Czytelně, ceny nabalili, bufet pro závodníky a další věci připravili.

Na třech místech, kde se nachází start jsme vyvěsili jak plakát, tak informace k závodu tak i mapku všech tras s legendou.

V neděli dopoledne to dochystáme a budeme se na Vás těšit na startu!

 

Budoucnost VENDRYŇSKÉHO KOTÁRU ???

Zdravím pánové, dámy, kolegové a vy všichni ostatní.

Určitě jste to už slyšeli nebo sami postřehli, že poslední roky zvažuji ukončit svou hlavní organizační účast na samotných přípravách VK a chtěl bych se stát jen dobrovolníkem, který přidá svou ruku k samotné přípravě VK nebo případně pomůže nějakou radou či předáním zkušeností novému týmu organizátorů budeli potřeba apod. (za svou více jak 20-ti letou praxi je snad co předávat, ale jak to znám ze života je nadále i co vylepšovat).

Je pravda, že se člověk toho těžko zříká, když ho to baví, ale okolnosti kolem už rok co rok dávají poznat, že je nejvyšší čas. A proto jak se na to zpětně kouknu, tak jisté kroky pomalu, ale jistě podnikám od roku 2016 a ty směřuji k mému ukončení hlavní organizační činnosti. (změna názvu spolku, změna sídla spolku, oprava archívu jak v tištěné tak i elektronické podobě (www.acktrinec.cz), tak i další kroky, aby bylo vše možno doložit zpětně a posunout se vpřed, tak i uložení většiny potřebného materiálu na závod v prostorách PZKO apod.)

Vše se to děje proto neboť na tu hlavní organizační činnost jsem byl od roku 2008 převážně sám se svými aktivními pomocníky jak z řad spoluobčanů, místních organizací, zástupců z řad obce, spolupracovníků a nadšenců, ale i přesto taková akce v takovém rozsahu, kterého dosáhla za těch x let potřebuje organizační tým (jež bude složen minimálně ze tří lidí), který bude spolupracovat, doplňovat se apod. Za dobu našich začátků tomu tak bylo do roku 2005, poté jsme, byli s kolegyní už jen dva a snažili jsme se najít další spojence či pomocníky, což se nám i částečně podařilo, ale organizační tým jsme nerozšířili. No a nakonec jsem přišel i o kolegyni (spoluorganizátora, účetní, kamarádku, která to táhla s námi od samotného vzniku klubu (spolku)). Poté jsem plně využil spolupracovníky, kteří podpořili mou myšlenku a snažili se mi ulehčit v samotných přípravách a zajištěních daných věcí pro co nejlepší výsledek při samotném závodu (on-line registrace, prezentace, webové stránky apod.). Je spousta nedořešených vizí, plánů, neboť už nám nestačily síly, ale stále je tu ta ochota se spolupodílet na spolupráci při přípravě a organizaci dalších ročníků VK. Myslím si, že nás v posledních cca dvou letech hlavně držela vidina dosáhnout na ten jubilejní 20. ročník a pak se uvidí. (tak jsme to řešili nebo alespoň já). Nikdy bych si to nedovedl představit při zakládání klubu (spolku) v roce 2000, kdy jsme s kamarádem přišli na tuto myšlenku, že dosáhneme až na tuto metu. Možná by to bylo ještě jiné, kdybychom neměli své rodinné a pracovní povinnosti a hlavně i další starosti, komplikace, které se v poslední době objevují nebo mě nějaký čas i doprovázejí. No a jak se to vše v jeden čas sejde tak nevím kde co dřív dělat a nejspíš i ty roky se podepisují na některých přehmatech a pak najíždím na tzv. nouzový režim, abych se z toho nezbláznil a stihl to nejpodstatnější splnit. Jen v poslední dobou si to už i sám uvědomuji, že se to tak nedá neustále provozovat a proto jsem dospěl k tomuto závěru, že je nejvyšší čas to předat do jiných rukou. Na závěr musím dodat, jak mi to kolegové s úsměvem připomínali, že i boží pomoc a požehnání stály na naší straně, neboť někdy nejen okolnosti kolem, ale i to počasí bylo opravdu vymodlené a vše klaplo snad ke spokojenosti všech (no a snad tomu bude i nadále).

No a to se už ani nezmiňuji o tom, že jsem mohl být přítomen u všech doposud uskutečněných ročníků. Zato Bohu dík.

Co se týká materiálu od stupňů vítězů, výsledkových tabulí, přes bannery, pořadatelské vesty, stopky, startovací pistoli, nově pořízený skládací stan pro prezentaci a vše spojené s přípravou, organizací a archivací VK je k dispozici obci neboli novému organizačnímu týmu.

Tak i oficiálně i spolek ACK se svou agendou, účetnictvím apod. bude-li potřeba i tzv. databází našich věrných spolupracovníků a sponzorů a předám i své poznámky co kdy, s kým a jak jsem řešil a samozřejmě všechen majetek včetně skříní apod.

Tak doufám, že se podaří najít to správné řešení a budou následovat další ročníky VK.

S pozdravem Milan Rajčáni

Amatérský cyklistický klub, z. s.

Email: info (@) acktrinec.cz
Mobil: +420 776 120 239

Závod pro celou rodinu

 

© 2001 - 2021 ACK z.s.  |  webdesign tomoszek.cz